lørdag 17. mars 2018

Skjebnen ville det slik


I dag har det vakreste mennesket jeg vet om - 
både på innsiden og utsiden - bursdag.
Tilfeldighetene ville det slik at det skulle bli han og meg,
jeg tror det var skjebnen.

At vi begge to skulle være på akkurat det stedet vi møttes første gang
til samme tid, samme dag...
det var forutbestemt.

At vi fortsatt holder sammen den dag i dag,
etter 25 år,
det sier noe om at vi var ment for hverandre.

Det skulle bli oss - ferdigsnakka!

I dag posta jeg en liten hilsen til min kjære på Facebook.
Jeg begynte å skrive på det i går kveld da jeg hadde lagt meg,
og gjorde den ferdig i morges.

Det finnes et menneske her på jord
Med et stort, varmt hjerte og en omsorg så stor

Skjebnen ville det slik, det er sant
Veien inn til mitt hjerte du fant

Tilfeldighetene ville at det skulle bli oss to
Vi ble et par, sammen stiftet vi bo

Jeg vil for alltid elske deg høyest av alt
Og være takknemlig for at vi for hverandre falt

Du har gitt meg så mye her på jord
Min kjærlighet til deg er så uendelig stor

Gratulerer med dagen, kjæresten min.

Mannen min er mitt ett og alt.
Han har stått fjellstøtt ved min side helt fra vi møttes.
Han er min favorittperson.

Jeg føler meg så ufattelig heldig som ble din, kjære.


Takk for at du leste.


T. 17.03.18

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...