fredag 30. mars 2018

Nye kjoler - fargerike og flotte!

Fra å være "ei grå mus" har jeg gjennom prosessen som startet etter skrivekurset i oktober,
stadig tatt nye skritt i forhold til det å tørre å vises mer.
En av de måtene jeg prøver å ta mer plass på,
er gjennom å bruke fargerike klær.
Jeg er i tillegg blitt mer glad i å bruke kjole,
ikke bare til fest, men også til hverdags.


I dag bestilte jeg to kjoler fra Våppi.
Jeg liker å bestille klær fra små bedrifter og liker designen til disse kjolene godt.
Jeg har ingen kjoler derfra før, så det blir spennende å prøve dem når de kommer.


Kombinasjonen mellom flotte farger og sitater passer meg perfekt!
Jeg blir i godt humør bare av å se på klærne fra Våppi.
Ho selger ikke bare kjoler, men også andre ting med sitater på.
Gleder meg til kjolene kommer - kan nesten ikke vente!
Bare synd det er påske...da tar det lengre tid før de er her...

Ønsker deg en flott langfredag!


Takk for at du leste.


T. 30.03.18

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...