fredag 11. januar 2019

I dag fikk jeg eksamensresultatet!


Endelig kom eksamensresultatet - og jeg er strålende fornøyd!

Etter at jeg var ferdig med eksamen og den var levert, ble jeg så utrolig usikker på om hvordan det hadde gått. Mens jeg har venta på resultatet har jeg gått fra å tro at det gikk fint, til å være sikker på at jeg kom til å stryke.

Det var med skjelvende hender jeg gikk inn på Studentweb i dag for å sjekke, etter at jeg så på Facebook-gruppa noen fra klassen har oppretta at resultatet var kommet.
Jeg bladde meg nedover sida og der sto det en skinnende og blank B!

Å være i eksamensmodus er som en ut-av-kroppen opplevelse og selv om det er noen år siden sist, følte jeg ikke at jeg husket noen verdens ting og da jeg fikk utlevert eksamensoppgaven er det ikke å overdrive at jeg følte meg som Mr. Bean da jeg leste gjennom oppgaven.

Nå er det i alle fall unnagjort, karakteren er kommet og jeg kan senke skuldrene.
Hva og om jeg kommer til å bruke videreutdanninga til, vil tiden vise.
I alle fall har jeg lært mye og kunne godt tenkt meg å lært mer om psykisk helse med hovedfokus på barn og ungdom.

Nå kan jeg ta helg med god samvittighet og bruke tida framover til å fokusere på å bli bra i ryggen igjen. I morgen skal jeg på MR-røntgen, blir spennende om de finner ut noe eller om det bare er noe som må gå over av seg selv.


Takk for at du leste.


T. 11.01.19.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...