mandag 6. august 2018

Reisebrev fra Mosjøen


Vi kom til Mosjøen tidlig lørdags kveld og kom oss i "hus" i en av leilighetene.
Alle var godt fornøyde med å være framme og etter å ha handla litt, brukte vi resten av kvelden til å være på hytta å slappe av.
Værmeldinga så ikke ut for å være den beste de påfølgende dagene, men hva betyr vel det.


Søndag opprant med litt grått vær og en og annen regnbyge.
Vi kledde oss for å være ute og dro for å se på sherpatrappa som er under bygging her i Mosjøen. 
Et imponerende arbeid er lagt ned, de er enda ikke ferdige - men vi fikk oss en god trimtur og fikk kjent på melkesyra på tur opp. 
Flott utsikt på toppen!
På tur opp så vi flere som tok zip-line banen de har her i Mosjøen - så rimelig luftig ut, og hadde det ikke vært for prisen så hadde jeg KANSKJE turt å tatt den...


Utsikt over Mosjøen.

I går kveld var jeg å så den siste Mission Impossible sammen med Silje, 
guttene var å så den på fredag sammen med broren min. 
Action i 2,5 time - nesten så vi var slitne da vi kom ut fra kinosalen. 

I dag skal vi ned til sentrum for å se oss mer om, kanskje shoppe litt og finne oss en koselig kafe.
Dette er siste ferieuka mi, snart er det tilbake til hverdagen igjen - godt å reise bort og oppleve nye ting, men kjenner samtidig at det skal bli godt å komme hjem igjen også.


Takk for at du leste.


T. 06.08.18.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...