tirsdag 14. august 2018

For størst av alt er kjærligheten


For 19 år siden gifta jeg meg med det vakreste mennesket jeg vet om.
Han gjør meg til den jeg er og utfyller meg på så uendelig mange måter.
Han lar meg være den jeg er og gir meg plass til å vokse.
Han er omsorgsfull og gir av seg selv til alle rundt seg.

Jeg er verdens heldigste som fant akkurat ham.
Skjebnen ville det slik at vi skulle være på samme sted til samme tid.
Så fant han meg og fra den dagen har vi holdt sammen i tykt og tynt.

Det har ikke bare vært solskinnsdager, men summen av alt har gjort kjærligheten vår sterk.
Jeg elsker deg over alt på denne jord, kjæresten min.
Du gjør meg fullstendig.


Takk for at du leste.


T. 14.08.18.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...