søndag 22. oktober 2017

Fotografering - en nedprioritert hobby jeg tenker å ta fram igjen

En hobby jeg for flere år siden brukte mye tid på, er fotografering. Jeg tok MYE bilder, mest av barna når de var små, men også ute i naturen.
På skrivekurset sa kursholder mye som festet seg og som jeg tok med meg videre. En av de tingene var det å gi seg selv omsorg - gjøre gode ting for seg selv.


Å ta bilder er noe jeg likte veldig godt. Jeg liker det fortsatt. Men jeg har ikke gitt meg selv tid til å dyrke den hobbyen. Jeg har katt tidsklemma og andre må-gjøre-ting komme i veien. Fotograferinga har, som mange andre ting jeg liker og ønsker å sette av tid til, blitt nedprioritert.


Jeg skal gi meg selv mer tid, tid til å gjøre det jeg ønsker å gjøre. Må-gjøre tingene må selvfølgelig også gjøres, men jeg skal sette av mer tid til fotografering og andre vil-gjøre ting.


Jeg tror jeg har øye for detaljer, jeg ser det når jeg er på skogstur, enten alene eller sammen med familien. De går bortover, jeg stopper opp og tar bilder - hele tida.
Kanskje jeg skal melde meg på et fotokurs - lære meg mer, slik at jeg kan ta bedre bilder...


I morges da resten av familien lå og sov, tok jeg med meg fotoapparatet ut og tok masse bilder. Frostnatta hadde lagt til rette for utrolig mange flotte fotomotiver. Jeg kjente at pulsen sank mens jeg gikk rundt og så etter motiver, jeg koste meg. Dette skal jeg gjøre mer av!








Takk for at du leste <3 

T. 22.10.17

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...