onsdag 25. oktober 2017

Det gode i mennesket ❤

Etter at jeg begynte å blogge har jeg fått ufattelig mange positive tilbakemeldinger. Jeg er ydmyk og takknemlig ❤
Noen har skrevet at de kjenner seg igjen i det jeg skriver, andre har skrevet "hadde jeg bare visst". At jeg ikke var åpen om tidligere opplevelser og om hvordan jeg hadde det innerst inne, var et bevisst valg fra min side. Ved å la det vanskelige ligge, så slapp jeg å tenke så mye på det. Det føltes enklere slik.
Da jeg begynte å skrive var det mest for min egen del. Om noen skulle ville lese det jeg skrev, så var det fint, men ikke noe jeg forventet. At så mange leser og kommenterer føles godt. Det gir meg inspirasjon og motivasjon til å skrive mer.


Dette bildet fikk jeg fra en kollega en morgen før jeg begynte på jobb. Det er tydelig at flere av de som leser bloggen har forstått at jeg er på en reise. En reise inn i meg selv. For å finne meg selv. Jeg har i mange år hele tiden stilt høye krav til meg selv. Til alt jeg skal få til, alt jeg skal mestre. Det sier seg selv at en sliter seg ut på det viset. Å se meg selv og det jeg får til som godt nok, sitter langt inne for meg. Jeg har satt meg et mål om å bli flinkere på det området. For å komme dit må jeg gå et skritt om gangen, museskritt.

I går fikk jeg et bilde fra ei jeg jobber med på Messenger;


Bildet kom fra en person som fra dag 1 kom "inn under huden" på meg. Uten at jeg trengte å si noe, visste jeg at ho forsto. Ho har et vesen ved seg som gjør at du føler deg sett ❤ Slike mennesker er gull verdt 💕

Jeg tror på det gode i mennesket, jeg tror på å vise omsorg og å bry seg. Vi får mer av det vi gir oppmerksomhet til, ved å gi oppmerksomhet til det gode og det positive får vi mer av det 🖒

Ha en fin dag ❤

Takk for at du leste ❤

T. 25.10.17

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...