onsdag 25. juli 2018

Reaching for new goals!


Etterhvert som formen er blitt bedre, stiger også motivasjonen for å nå nye mål.
I dag ble det en tur til Kvannfjellet, en topp på 1011 moh, sammen med mannen min.
Tidligere i sommer gikk jeg og datteren min til Fugltinden, som er 1033 moh.
Jeg har ikke vært på Kvannfjellet før, så da er det vanskelig å vite hva man begir seg ut på.
Kvannfjellet er egentlig litt likt Fugltinden i høyde, samt type terreng.
Vi brukte ganske nøyaktig 2 timer opp. Da vi var nesten oppe, kom det litt tåke og noe regn.
På nedtur bøttet det ned, så vi var rimelig våte og forpjuska da vi kom til bilen.
Absolutt en tur å anbefale, med flott utsikt mesteparten av turen (vi fikk den beste utsikten på tur opp, da tåka og regnet ødela noe for utsikten på toppen).

Å nå nye mål gjør godt, enten det er i form av turer eller på andre måter.
Jeg er i alle fall godt fornøyd med egen innsats og ser fram mot flere turer.


Takk for at du leste.


T. 25.07.18

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...