onsdag 24. oktober 2018

Sterk inni, sterk utenpå


I midten av oktober starta jeg opp som ambassadør for NK Sportswear. Det var litt sånn "det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert" og at jeg tok en sjanse jeg garantert ikke hadde tatt for et år siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i treningsklær og da jeg så på Instastoryen til NK Sportswear at de søkte etter flere ambassadører, så tenkte jeg - hvorfor ikke? Jeg kikka litt på nettsida deres og så at de fleste modellene de bruker er unge, slanke og litt slik som "det forventes" at ungdommene i dag skal se ut. Så tenkte jeg at det brude jo være noen der som en motvekt? En som meg - i begynnelsen av 40- åra, noen kilo for mye og litt mer sånn "hverdagslig". Så søkte jeg...og det tok ikke lang tid før jeg fikk svar om at de gjerne ville skrive kontrakt med meg. I første omgang for et år, så kan man eventuelt velge å si den opp eller fortsette. Det er selvfølgelig noen betingelser her - jeg må poste minimum 8 innlegg i måneden hvor jeg tagger NK Sportswear, til gjengjeld får jeg en rabattkode jeg kan dele med mine venner (Tone15) og jeg får selv en litt høyere rabatt når jeg kjøper klær, samt at jeg får tilsendt vareprøver av og til.


Jeg synes det er en grei avtale, jeg får flotte treningsklær som er gode på, jeg blir motivert til å fortsette treninga og jeg synes jeg ser bra ut i dem. En vinn-vinn situasjon synes jeg i alle fall.


Noen vil kanskje synes at det er "teit" å holde på slik, ta bilder av seg selv på trening og poste det på sosiale medier. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg syntes det var litt "kleint" i starten, men nå synes jeg bare det er gøy. For dem som har noe i mot det, så har de selvfølgelig lov til det.
Jeg har tatt et valg for meg og det står jeg for. Jeg har så langt fått flere spørsmål om klærne og mange som kommenterer det positivt.


Og jeg føler meg supermotivert!


Komfortsonen er pressa!



Og ikke minst - i og med at det å trene er blitt en rutine på lik linje med å planlegge ukens middager, så ser jeg framgang på treninga. Jeg er blitt sterkere, jeg ser endringer på kroppen min og jeg LIKER det jeg ser. 


Utseendet har alltid opptatt meg, i negativ forstand. Jeg har alltid sett ned på meg selv og syntes jeg var stygg. Nå er jeg i endring, jeg ser på meg selv med andre øyne, jeg tenker positivt om meg selv. Det gjør godt, jeg har det bedre enn noen gang. 

Jeg heier litt på meg selv hver dag, det blir enklere for hver dag.
På innsida sitter den lille jenta og smiler. 
Jeg er blitt sterkere på innsida, nå er jeg sterkere utenpå også.


Takk for at du leste.


T. 24.10.18

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...