torsdag 4. oktober 2018

"Så glemte jeg et øyeblikk hvor heldig jeg er"


Jeg har lenge tenkt at jeg skulle bevilge meg selv en av koppene fra Søgne med Trygve Skaug sine tekster på, jeg har virkelig sansen for disse tekstene.
Ofte korte, men samtidig så virkningsfulle.

I dag kjøpte jeg den på bildet over.
For meg passet teksten så bra.
I det siste har jeg flere ganger daglig tenkt på akkurat det:
At jeg er heldig.

I en hektisk hverdag er det så lett å glemme det.
I et tidligere innlegg skrev jeg om tankesett og fokus.
Og om at jeg for min egen del velger å ha en positiv innstilling. 
Dette er også noe jeg prøver å lære videre til mine barn.

Jeg har så mye å være takknemlig for.


I dag var dagens høydepunkt å bli invitert på kafè.

Det ble 2 koselige timer med alt fra latter til tårer i øyekroken.
Takk til deg, du fantastiske menneske.
Jeg føler meg heldig som har deg i livet mitt.


Takk for at du leste.


T. 04.10.18.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...