lørdag 6. april 2019

Om å være den ene - fordi alle barn er våre barn

Bilderesultat for den ene

Rett etter at jeg postet innlegget om å være en god støttespiller, fikk jeg i kommentarfeltet en link til en nettside som handler om å være den ene

"Den ene" er et samarbeid i regi av Unicef. 
Det handler om å gjøre voksne trygge på at det er greit å bry seg uten at det blir sett på som å "blande seg". Det handler om et tilleggs-engasjement til andre som er en del av barnas oppvekstmiljø. 

Unicef ønsker oppmerksomhet, engasjement og involvering fra folk flest. 
De samarbeider med andre som også er opptatt av barns oppvekstmiljø for på denne måten å kontinuerlig bedre barns hverdag.

Etter å ha kikka inne på Unicef´ s hjemmeside og temaet "Den ene" ser jeg at dette er et opplegg som favner mange arenaer og på den måten kan ha mulighet til å fange opp barn som trenger en (eller flere) av dem som kan være DEN ENE. 

Anbefaler dere å gå inn og kikke på hjemmesida til Unicef.
Jeg skal i alle fall ta en nærmere titt og sette meg mer inn i hva det går ut på og hvordan jeg kan være den ene...


Takk for at du leste.


T. 06.04.19. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...