tirsdag 21. november 2017

Drømmeskyer


Drømmeskyer
Har lagt seg over åskammen
Minner meg om
At alt er mulig
Bare jeg tør

Bryte med gamle mønstre
Gjøre mer av det jeg egentlig vil
Bruke tid til å skrive
Få tankene ned på papiret
Det som finnes langt der inne

Nå nyter jeg friheten
Til å gjøre hva jeg vil
Når jeg vil
Jeg trenger det
Signalene har vært der - lenge

Dagen gryr
Lyset sniker seg fram
Jeg sitter med nattbuksa på
Tenker gjøre det enda noen timer
Fordi jeg kan og har mulighet til det

Den første kaffekoppen
Stillhet i huset
Bare lyden av katten som spiser på kjøkkenet
Jeg nyter det
Kjenner roen 

Ordene er der
Bare jeg gir dem tid
Slippe dem inn
Tør å skrive dem
Gi dem plass



Takk for at du leste.

T. 21.11.17

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...