torsdag 21. oktober 2021

Er du en lystenner eller lysslukker?

 


Jeg har den siste tida blitt mer bevisst på hvilken påvirkning jeg har på mennesker rundt meg.
I mitt daglige virke er jeg i kontakt med andre mennesker store deler av dagen og mitt ønske er at den påvirkningen jeg har på dem er positiv.

I dag kom jeg til å tenke på at vi mennesker er som lys, vi tennes og vi slukkes.
Slik er livet og slik tror jeg det er i møte mellom mennesker også.
Noen tenner oss, noen slukker oss.
Noen gir energi, noen tar energi.

Lystennere og lysslukkere.
Hva er du?

Jeg håper jeg er en lystenner.


Takk for at du leste.

T.O. 21.10.21

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite ansikt grimete av gråt

  Ei skitten hand strekker seg mot meg Et ansikt grimete av gråt møter blikket mitt Redselen står skrevet i det lille ansiktet Bildene som m...